Direktlänk till inlägg 3 november 2008

ensamvarg?

Av Johan Bäck - 3 november 2008 00:33

jaa, som rubriken lyder, ensamvarg?
är jag det? svårt för er som inte känner mig, men för er som känner mig, tycker ni jag är det?:s
fan, ibland känns det som jag bara kör mitt egna race, men är det inte det man ska? jag säger inte vad jag tycker o tänker, ifalll det skulle såra någon. men ibland önskar jag att jag gjorde det.
jag saknar många som få. och jag älskar någon jag ej kan få. hur funkar det ihop?
vi fortsätter o kollar vart vi kommer? kanske kommer fram till något.
jag vill ha dig, och du vill ha mig. varför vara svårt när det inte behöves?
flytta vs stanna -

fan, mitt tänkade är inte riktigt friskt tror jag. men är inte en blogg till för att skriva exakt vad man känner?

är det (o)normalt att gråta till natten in vissa nätter? alla gråter väl? det är t,om nyttigt för dig själv har jag hört.

nu drar vi fram helgen ist tycker jag.
fre ; jaa, vi satt hos mig o kolla film o hade allmänt mysigt. jag, parre, fanny, johannes & sanna.
lör ; jess, nu var det äntligen dags för lite alkohol, som min kropp verkar älska det senaste:o iaf, vi var hos michaela och spelade GH och drack (jag ägde på GH förresten!:)) sen drog vi hem till mig o drack vidare, och någon (säger inga namn :D) spydde ner sig själv, och min soffa, men soffan räckte inte^^ så personen i fråga, gick vidare till toaletten och kletade lite där:)
men som sagt, har man "fest" så får man ta konserkveserna^^ men det är lugnt om du nu läser detta:)
sön ; jäävlar, en riktigt skön söndag faktiskt. tagit det lugnt, suttit o kollat film och tog en bakfylle pizza. yummie!

vill inte tillbaka till jobbet imorrn :( fan, det känns fucked up o gå till jobbet när man vet att man ska bli sparkad, o sedan gå o sakna sina arbetskamrater och vara arbetslös på det oxå! jaja, what can we do to stop it? nothin', we're not that powerful!


neh, nu blire lite family guy innan sängen(: sov sött <3

 
 
Jooosse :)

Jooosse :)

3 november 2008 16:36

Men isåfall är jag med en ensamvarg, fast det är nog bra. Och det är klart bloggen är till för att skiva det man tycker.

Snart hälsar jag på (?) så kan vi vara ensamavargar tillsammans :)

http://josefinheda.blogspot.com

 
snh

snh

10 november 2008 22:57

Jag har utmanat dig i min blogg hörru =) Do as your told ;) puss

http://Snh.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan Bäck - 1 november 2008 18:10

jess, då var det dags för lite alkohol ikväll igen då.. börjar man bli van?som sagt, party idag asså. :) blir o dra hem till michaela, hoppas det kommer många roliga folk (: sen har ju sanna, johannes kompis från skåne kommit hit oxå. sen är parre hä...

Av Johan Bäck - 29 oktober 2008 17:32

ok . vi börjar långsamt. jag har inte skrivit på några dagar nu. och när jag tänker på någon anledning till varför, så kommer jag inte på någon. och jag har ju ingen anledning till att hitta på någon heller?jag har väldigt mycket att tänka på... viss...

Av Johan Bäck - 22 oktober 2008 02:39

asså, jag längtar sååå mycket efter sista dec! jag ska berätta en lång historia kort! jag och min kompis satt hemma hos mig, och jag tror vi hade druckit lite.kollar på knocked up! och i den filmen så är det en snubbe som slår vad med dom andra, om a...

Av Johan Bäck - 21 oktober 2008 02:46

idag på jobbet, måndag. så berättade våran chef att vi inte får stanna kvar på jobbet:( alla visstid och lernia ska bort. och 25 tillsvidare:( idag på jobbet har jag verkligen vart helt nere. OK! jag har haft en helt underbar låt o lyssna på hela da...

Av Johan Bäck - 20 oktober 2008 00:50

hur o när vet man vad man vill utav livet? hur jag än tänker så blir det fel. har otroligt underbara vänner! inget snack om saken, och JA det handlar om kärlek! men ärligt, hittar man någonsin sin själsfrände? tror inte det! man får fan göra det bä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards