Direktlänk till inlägg 15 oktober 2008

Spännande!!

Av Johan Bäck - 15 oktober 2008 11:53

idag är jag faktiskt helt sjukt nervös...

saken är den att, jag blev av med mitt truck-kort, för det hände en liten slarvgrej på jobbet.. -fast sen har jag väl gjort en värsting sak oxå med trucken, så det är väl inte bara för jag råkade slarva som dom tog mitt truck-kort:( men iaf! IDAG så ska min shift-ledare prata med min chef om när jag får tillbaka det. Och jag är verkligen jättenervös! tänk om jag inte får tillbaka det alls!? fan, det är så pinsamt o fråga folket på mitt shift om dom kan köra åt mig :<

neh, nu vill Ippo ut o kissa ;)
laters

kl 22:24
Yeey, min shift-ledare snackade med min chef idag :) och jag ska få tillbaka min truckkort!! wohoo!
äntligen slipper jag fråga dom andra hela tiden om hjälp när jag behöver köra bort/hämta något!
annars så har min dag vart helt underbar! känner mig dock som en datanörd! längtat så efter o spela dota:o men ändå, jag har ju ingen o umgås med eller snacka med när jag slutar jobbet, som nu! så vad ska jag annars göra än spela dator ?:(
speldags! byebye

 
 
Jooosse :)

Jooosse :)

15 oktober 2008 18:42

Heja Johan friskt humör ! :)

http://josefinheda.blogspot.com

 
Ingen bild

Anna :P

17 oktober 2008 08:13

Du kan juh alltid prata me mig.. de e juh kul :D:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan Bäck - 3 november 2008 00:33

jaa, som rubriken lyder, ensamvarg? är jag det? svårt för er som inte känner mig, men för er som känner mig, tycker ni jag är det?:sfan, ibland känns det som jag bara kör mitt egna race, men är det inte det man ska? jag säger inte vad jag tycker o tä...

Av Johan Bäck - 1 november 2008 18:10

jess, då var det dags för lite alkohol ikväll igen då.. börjar man bli van?som sagt, party idag asså. :) blir o dra hem till michaela, hoppas det kommer många roliga folk (: sen har ju sanna, johannes kompis från skåne kommit hit oxå. sen är parre hä...

Av Johan Bäck - 29 oktober 2008 17:32

ok . vi börjar långsamt. jag har inte skrivit på några dagar nu. och när jag tänker på någon anledning till varför, så kommer jag inte på någon. och jag har ju ingen anledning till att hitta på någon heller?jag har väldigt mycket att tänka på... viss...

Av Johan Bäck - 22 oktober 2008 02:39

asså, jag längtar sååå mycket efter sista dec! jag ska berätta en lång historia kort! jag och min kompis satt hemma hos mig, och jag tror vi hade druckit lite.kollar på knocked up! och i den filmen så är det en snubbe som slår vad med dom andra, om a...

Av Johan Bäck - 21 oktober 2008 02:46

idag på jobbet, måndag. så berättade våran chef att vi inte får stanna kvar på jobbet:( alla visstid och lernia ska bort. och 25 tillsvidare:( idag på jobbet har jag verkligen vart helt nere. OK! jag har haft en helt underbar låt o lyssna på hela da...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards