Direktlänk till inlägg 14 oktober 2008

Trevlig morgon :)

Av Johan Bäck - 14 oktober 2008 13:22

Hej :)
Idag mår jag extra bra:) Vaknade upp av att Ippo kom imorses, och sedan gick vi ut o gick lite så han oxå får kissa:) Sen har jag vart hemma o ätit pizza med syrran;)
Taaack för att du finns syrran<3

Måste till jobbet nu, hörs senare:)



Saknar dig!




kl 22:22

Gaaah, vill inte jobba kvälls-skift!!:s
Fan, nu när jag kom hem. Så är INGEN online på msn, ingen jag kan umgås med eller nått! Alla sover :<
Men annars har det gått bra på jobbet idag. Hehe, jag o min chef körde en liten tävling. shiiiit, jag har nog aldrig jobbat så hårt förut^^
Sen har jag bara längtat efter o se nya avsnittet med The Big Bang Theory HELA dagen!:P Och nu ska jag äntligen se det:) Så ni får sova så sött, så hörs vi imorrn :) hehe

Tänkte även lägga upp en bild, men jag förstår inte hur man gör. Någon som kan vara snäll o berätta hur? <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johan Bäck - 3 november 2008 00:33

jaa, som rubriken lyder, ensamvarg? är jag det? svårt för er som inte känner mig, men för er som känner mig, tycker ni jag är det?:sfan, ibland känns det som jag bara kör mitt egna race, men är det inte det man ska? jag säger inte vad jag tycker o tä...

Av Johan Bäck - 1 november 2008 18:10

jess, då var det dags för lite alkohol ikväll igen då.. börjar man bli van?som sagt, party idag asså. :) blir o dra hem till michaela, hoppas det kommer många roliga folk (: sen har ju sanna, johannes kompis från skåne kommit hit oxå. sen är parre hä...

Av Johan Bäck - 29 oktober 2008 17:32

ok . vi börjar långsamt. jag har inte skrivit på några dagar nu. och när jag tänker på någon anledning till varför, så kommer jag inte på någon. och jag har ju ingen anledning till att hitta på någon heller?jag har väldigt mycket att tänka på... viss...

Av Johan Bäck - 22 oktober 2008 02:39

asså, jag längtar sååå mycket efter sista dec! jag ska berätta en lång historia kort! jag och min kompis satt hemma hos mig, och jag tror vi hade druckit lite.kollar på knocked up! och i den filmen så är det en snubbe som slår vad med dom andra, om a...

Av Johan Bäck - 21 oktober 2008 02:46

idag på jobbet, måndag. så berättade våran chef att vi inte får stanna kvar på jobbet:( alla visstid och lernia ska bort. och 25 tillsvidare:( idag på jobbet har jag verkligen vart helt nere. OK! jag har haft en helt underbar låt o lyssna på hela da...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards